onsdag 28 december 2011

lista

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?


Då var jag 27 år och Lina var 5 år. Det var ett mycket intensivt år med kompisar,kalas,armbrott, cykla utan stödhjul, simskola ,börja på dagis, ännu mera kompisar,jumppa....arbeta, överleva dag för dag.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jobbade,trivdes bra med mig själv, exakt ett år sen var det -25 grader och jag förde ett gäng till Parra där dom skulle åka slalom medan jag var till Pjelax och hälsa på min mormor. Julen hade just varit, nyåret på kommande.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Taffels skruvar, en nöt och russinblandning tror det är Estrellas, salmiak, godis och salta pinnar

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Tomas Ledins nästan alla sånger, härlig är jorden, abbas: winner takes it all, bon jovis låtar



5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MILJARDÄR?
1.betala lånet, 2. resa utomlands, 3. lägga undan åt oss och Lina, 4. köpa en ny dator 5. ge åt mina nära och kära.

6) FEM DÅLIGA VANOR? Dålig på att tvätta bort smink och  att använda tandtråd , sockerberoende, lägger mig inte i tid, stryker inga kläder



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
umgås med familjen, träna, va på datorn, träffa vänner, läsa böcker

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
onepice, harembyxor, magatröja, jussipaita, läderbyxor

Inga kommentarer: