torsdag 29 december 2011

Årskrönika del 1

 Januari började kallt och med massor med snö.

 I februari var det också kallt men vi var till Esse en fin vinterdag och såg på alla träd dom avverkat och sålt.
I Februari var vi även på Jonas Gardell show, kyrkobesök, i botniahallen tillbringade jag mycket tid när Lina ännu tränade. Jag skidade en hel del.
 Sportlovet tillbringades i Iso-syöte där Mårten och jag skidade och åkte slalom, flickorna trivdes i slalombacken varje dag.

 30.4 blev Lina 15 år och fick sin efterlängtade vespa och mopokortet. Massor med km kördes den första månaden.
 På morsdag blev hon konfirmerad, fint väder var det.

 Jag bakade en hel del och prövade på nya maträtter.
Vi hann på några friidrottstävlingar i Juni före Lina slutade med friidrotten. Men vi började fara på lenk istället, nytt för mig.
 Filip fyllde 30 år.
 Bakade igen och kokade rabarbersaft.
 Vilgot och jag fyller ju år på samma dag och i år hade han maskerad på 5 års kalaset.

 Sen firade vi mamma och pappas bröllopsdag i Molpe.

Midsommar blev i år i gamla vasa (inte villan )
Sandra blev 18 år o fick körkort och bil !

Inga kommentarer: