söndag 3 juli 2011

söndag

En vecka av semestern har gått undan. Shoppingresan gick bra, varmt var det men tjejerna hitta nog lite kläder. Jag köpte träningskläder som jag inte har hunnit prova än. Denna vecka har det varit 0 träningar. Men dagen är ju inte slut än kanske det blir en joggingtur ikväll. På hemresan från Seinäjoki stannade vi vid Kalliojärvi så tjejerna fick simma lite.

Jag har faktiskt oxå tagit vinterklåddin härom kvällen var jag med V och T till carpella och simmade.
Idag blir det 7 års kalas i Malax hos storasyster som förresten har gått och förlovat sig! Grattis ! Dotter ska på konfirmationskaffe hos några kompisar så nu ska jag fara och köpa nå rosor !
Igår var gubben och jag till Esse och hälsade på svärföräldrarna som varit på resa och svärmor hade haft födelsedag. Tack för den goda maten och kaffet.

Inga kommentarer: