måndag 18 juli 2011

jobba

Nu är semestern slut, idag har jag ledig dag enligt arbetslistan. Jobbar ti,on to sen är jag ledig fr-sö. Jobbar även nästa vecka men sen första veckan i augusti har jag semester igen 1 vecka.
Idag passar jag på att göra 2 st skinkfrestelse och1 st kött och mos låda till frysen så dotter har att värma opp mellan jobb passen. 
Har även ordnat opp bland alla lösliggande recept så nu är allt in satt i pärmen !
Förra veckan blev det dåligt med träningen bara 2 gånger var jag ut och sprang får skärpa mig denna vecka och mitt gymkort närmar ju sig. Har ätit och druckit så mycket på semestern att man riktigt ser att allt lagt sig på magen men nu ska det bort !! 
Igår exploderade jag oxå men nu är det över, har pratat med försäkringsbolaget och hoppas på det bästa, får hoppas det blir en minnesvärd läxa för den inblandade !!!
 

1 kommentar:

Anonym sa...

bra att det ordnade sig,hoppas jag.mommo.