fredag 8 juli 2011

fredag

En lat dag i karperö :
Idag var det hett, 30 grader i skuggan och kvavt. Efter att dotter stuckit till jobbet steg jag opp njöt av en kaffekopp och vasabladet. Sen när maken vaknat och dotter kommit hem igen cyklade gubben och jag till bibban. Dotter for och simma.
Hemma igen drack vi kaffe i skuggan med en bra bok. Det blev dags för middag och dotters andra jobb pass. Jag såg en film efter maten den var bra. Sen satt vi ute i skuggan o drack kaffe medan ungdomarna gjorde sig klara för Åminne. Det blev trevlig samvaro med grannarna på vår terrass med kalla drycker och nu ska min man gå i bastun tydligen ville han ha mera värme :) Jag ser på friidrott på tv och äter lite chips så jag ska hållas vaken tills ungdomarna ska hämtas hem i natt ! För imorgon bitti ska dom flitiga ungdomarna i jobb igen !

Inga kommentarer: