fredag 15 juli 2011

fredag

Igår hade vi min mans moster och hennes man från sverige på besök och svärföräldrarna. Jag glömde att fota cheesecaken men kan säga att den var supergod.
Idag var vi på min kusins 30 års kalas till Pjelax. Där träffa vi oxå andra släktingar. Tex. en kusin som bor i sverige och hennes man och 2 åriga son och en kusin från Helsingfors med man och son, vi ses inte så ofta nå mera.
T och V var oxå med och dom fiskade från båten vid stranden och fick massor med fisk. Sen var vi och gick genom Kristinestads marknaden och till Crazy cat på pizza.
I måndags var jag ju och fixade naglarna till Nailstyle. Jag hade vunnit gelnaglar på facebook, det är första gången jag har såna här naglar. Eftersom jag börjar jobba nu och inte kan ha nagellack eller långa naglar så är det genomskinligt lack och lite vitt och glitter på dom.

Dotter hon jobbar på så hon fick inte komma på kalas idag. inte hann hon träffa släkten igår heller men det är bara att jobba på när man har sommarjobb och vara glad för alla pengar hon har sen i höst :)

Inga kommentarer: