onsdag 13 juli 2011

onsdag


I går var vi på sommarteater till Närpes på Du Wida Wackra Wilda Wäst. Den var mycket bra och alla skådespelare var duktiga. Vädret var även på vår sida några droppar regn kom just före den sluta sen på hemvägen stanna vi vid "tomatin" och åt hamburgare och franskisar för vi var så hungriga.
Idag hade vi sovmorgon dotter och jag, hon behövde inte till jobbet och jag sov faktiskt till 10.30 , jag som vaknat varje dag åtta tiden men nu när semestern är slut börjar jag sova länge om morgnarna. Sen blev det att börja baka. Dotter gjorde fryst cheesecake och jag en skinkpaj och mockarutor. För imorgon får vi "sverige främand. "
Bilder på cheesecaken kommer imorgon när den varit i frysen och blivit garnerad med färska jordgubbar.
Ikväll ska jag även hämta jordgubbar så då blir det att rensa och göra jordgubbssylt.

2 kommentarer:

Linda sa...

tänker du hinna klippa gräset med Ted också? ;)

Anonym sa...

jo kan ta det i helgen !