onsdag 29 juni 2011

onsdag

Sommaren stora projekt är gjorda !!! Båda förråden är tömda, städade och fina igen. Så nu kan vi slappa resten av semestern. Igår var jag cyklande till bibban för att ladda upp med böcker eftersom dom lovat fint väder och vad är bättre än en bok och en solstol ! Enda nackdelen med vår terrass är att solen lyser dit hela dagen och det blir olidligt hett där mitt på dagen så då får man söka sig nån annan stans.
Imorgon ska vi göra vår sommar resa ända till Seinäjoki ska vi fara och shoppa ! Har inte varit in till stan på nå rea än men kanske vi hittar nå imorgon. Sen blir det två kalas i helgen.
Enda sen jag blev ledig har jag vaknat samma tid varje morgon kl :9.25 oberoende när jag gått och sova så då får jag ha ca 1 h för mig själv innan mannnen stiger upp och när dotter stiger upp är det redan eftermiddag :) Men snart börjar hon jobba och då ska hon opp med tuppen !
Snart är det vår bröllopsdag oxå och ingen har ännu gjort sina uppgifter hur var det nu Markus, Nina och Lotta , Basse och Jonna vad var er uppgift :))

Inga kommentarer: