tisdag 21 juni 2011

tisdag


I dag fortsatte vi med att städa ur förrådet på biltaket. Nu är det så fint och massor har vi slängt. Igår var jag på lenk och det gick bra trots lång paus. Men någon långlenkare blir jag aldrig jag har som inte tålamod att springa sakta och länge, för mig räcker det med en ca 30 min lenk med ganska hård fart. Men roligast är ju när man får fara på tex. nåt bodyattack pass. Väntar så på 1.8 för då ska jag skaffa det där gymkortet.
Sitter för tillfället i dotterns rum med hennes dator och ser på tv för tjejerna hade ockuperat soffan och stora tv för film och chipsmys.
Imorgon är det jobbet som kallar och på kvällen sandras 18 års kalas.
Tänk att det är midsommar på fredag och iskallt ute. Årets midsommar afton blir inte på villan :( utan i Gamla vasa. Men det går oxå bra !

Inga kommentarer: