tisdag 7 juni 2011

del 2


Tänk vad man hinner på en dag bara man sätter igång. Kl:9.00 var jag till frissan sen och handla mat och blommor. Planterade blommorna, kaffepaus, väckte dotter så hon fick börja jobba med terassmöblemanget och jag for och handla igen lite olja och mera sandpapper. Sen blev det mat och så kom det lite regn så då passade jag på att baka bananmuffins och 2 rödvinbärspajer. Nu for dotter på träning så jag sandpapprade bordet hon hade stolarna färdiga.





Nu blir det nog en kaffepaus igen och klockan är bara 17. Tvättmaskinen har oxå gått hela dagen. Få se vad resten av kvällen innebär kanske jag far på en lenk lite senare det är så varmt och kvavt nu. Mätaren i bilen visade + 29. Få se om dotter tänker olja än i kväll eller om det blir imorgon. Tror hon sku måst slipp på nå frias :) än ikväll !

Nu blir det jobb 2 dagar sen ledigt fre-sö då far vi till villan på lördag efter dotters tävlingar ! Gubben börjar semester på torsdag men jag börjar vid midsommar !

Inga kommentarer: