söndag 21 augusti 2011

söndag

En riktigt höst söndag idag. Regnigt och ruggigt. Igår var det däremot fint väder, varmt och skönt.
Vad har hänt dom senaste dagarna då inte mycket bara vardagliga saker som att jag var till frissan, dotter var till musikinstitutet och hämta sina tider till gitarr och teori. Idrotten har hon slutat med men gitarr spelar hon ett år till för det lovade hon mig när hon fick ha paus ifjol från gitarren.

I onsdags var jag och dotter på lenk, det gick bra orkade springa hela vägen så nästa gång blir det en lite längre sträcka. Ska försöka få in en lenk  och 3 pass på gymmet i veckan får se hur det går. From onsdag kan det bli lite sämre för jag ska jobba 8 dagar i sträck blev så när vi byter till vinterlistor på jobbet.  Har även lovat att dotter ska få börja på gymmet från september.


I går efter jobbet var jag till syrran en sväng på kaffe och sen bjöd jag in mig själv till mamma på mat och sen for jag hem och tog en tupplur på soffan (mannen i jobb och dotter hela helgen på en villa )På kvällen blev det film.
Nu har jag semlor på jäsning, tvättmaskin igång och väntar på att dotter kommer hem, sen till gymmet kl 17.00.

Inga kommentarer: