måndag 8 augusti 2011

måndag

Nu är all semester för denna sommar slut, imorgon ska jag tillbaka till jobbet men vi har ännu sommarlistor på jobbet så schemat är inte så tungt(många lediga dagar i sträck).
På torsdag är det Konstens natt i stan och jag ska jobba kvälls/nattskiftet för första gången 16-00.30. Men det går nog bra bara man är förberedd och jag har duktiga sommarjobbare med mig.
Ikväll ska jag ännu fara på ett fitnesspilates pass till gymmet, det är ganska okänt för mig för jag tycker om pass med fart på. Vig är jag inte heller så kanske det gör gott med lite pilates.
Idag var jag och dotter och plockade röda vinbär som mamma var snäll och gjorde saft åt mig i sin "maija".
En vecka tills skolan börjar och ungdomarna tar ut det sista av sommarlovet.
Balkong projektet framskrider oxå nu har vi gjort allt man ska så det är bara att på lördag sätta opp nya fina brädor med grannarna hoppas på fint väder.
Har satt in en liten träningskolumn här på sidan till höger där jag ska skriva opp veckans träningar så har jag lite koll.

Inga kommentarer: