tisdag 9 augusti 2011

badrumsmatta

Idag är jag riktigt "limin" överallt på konstiga ställen. I jobbet märkte jag inte så mycket men det blir värre och värre få se imorgon om jag överhuvudtaget får opp armarna :) Vet int om det är gårdagens fitnesspilates eller det att jag varit på jumppa 3 dar i rad. Men tror faktiskt att det är pilatesen som visar mig nya muskler :) Nå det blir 2 dagars paus nu i alla fall.

Dotter beställde kläder från H&M så jag passade på att beställa handdukar och nya badrumsmattor från deras nya Home avdelning. Men idag kom paketet och på mattorna står det badrumsmatta /LATTIAPYYHE !!! Jo inte var det någon matta mera som en tjock handduk nåja den ena får lov att passa som matta utanför duschskåpet i alla fall men dom småa "gästhandukarna" var snygga, i lilla wc får dom passa in.


2 kommentarer:

satu sa...

Från H&M?
Jättesnygga!

Anne sa...

jo från h&m !