fredag 26 augusti 2011

fredag

Här händer inget för tillfället bara jobb och sen är orken slut :) Dotter kommer hem från klassresan idag dom har varit till helsingfors. Villavslutning (lö och sö) firas på jobbet både för mig och gubben.
Idag var jag på Zumba efter jobbet och var även en stund i gymmet nu väntar jag på att gubben ska ha färdigt maten. Det blir lasagne.

Men glöm inte att friidrotts VM börjar imorgon. Det måste ses fast Finland bara har 12 st med och dom kommer att göra sitt bästa så för guds skull VÄNTA INTE PÅ MEDALJER OCH KLAGA INTE PÅ DEM !!!!

Måste bara konstatera att fast jag tränar nu regelbundet så går jag INTE ner i vikt MEN jag äter mera och har nog mera energi. Och konditionen blir bättre och jag blir starkare :) Så kanske det bildas muskler på mig oxå.
Trevlig helg !

Inga kommentarer: