torsdag 26 maj 2011

torsdag

Ledig dag mitt i veckan betyder oftast att listan att göra är lång. Började morgonen med att föra dotter till skolan och sen till Rinta-jouppi för att byta en lampa. Som tur hade dom tid att ta emot mig utan tidsbokning, medan jag väntade hängde jag i deras kafferum på andra våningen. Där fanns alla sorters kaffe, saft, bulla, kex även glutenfria kex och kex för sockerfria. Tv, dator och massagestol underhöll mig ca 1 h och ändå måste jag säga att väntan blev lång, aldrig är man väl nöjd :)
Sen blev det vanliga veckohandlingen gjord och nu är det dags att hämta dotter och föra henne till polisstation. Hon ska hämta sitt mopedkörkort. 3 veckor har hon haft kortet och kört ca 500 km så nu ska vespan in på första servicen på måndag.
Idag ska vi äta Björn Helsings laxfrestelse som var på vasabladet idag får se hur det smakar.
Ikväll har V och T vårfest på dagis och det är ute picknick så jag får oxå komma. Länge sen man varit på dagisvårfest.

Inga kommentarer: