måndag 30 maj 2011

måndag



Måndag morgon och jag har lite ont i halsen säkert efter gårdagens regnskurar.
Sängkläderna åkte ut och sommartäcken kom fram. Gjorde även minestronesoppan färdig till kvällen för fast jag är ledig ska jag på brandsäkerhetskurs på jobbet mellan 14-16.30 och när jag kommer hem hoppas jag att dotter ätit för då far vi på 17 års kalas till Malax. Grattis Robin !!
Planerade så stort att ta en morgonlenk men gjorde det inte pga halsen men kanske ikväll !
Det här kalasandet sitter i ett hos oss från april till september. Otroligt många som är födda på sommaren i vår släkt !
Robin blir 17 år 30.5, Sandra blir 18 år 23.6, Lina blev 15 år 30.4
Vilgot blir 5 år 14.6 och Ted blir 3 år 4.9
Här är bara en bråkdel av födelsedagsbarnen :)
____________________________________________________________
Tillägg: det blev en tuff lenk med dotter efter kalaset ! Lilla rundan på 15 min lite snabbare tempo än jag brukar men efteråt känns det skönt att riktigt ta ut sig ibland !

1 kommentar:

Anonym sa...

jo det är mycket nu:)