måndag 16 maj 2011

måndag

Måndag igen då. Helgen gick i jobbets tecken. På lördag var jag först på jobbet sen lite på gårdstalkot här hemma, kollade lite på eurovisionen och söndag i jobb igen. Där jag fick migrän som jag inte brukar ha men eftersom jag inte tog burana på förmiddagen när skallen började banka så blev det till migrän. Men jag fick stängt cafet och räknat kassan mellan spyattackerna så konstaterade jag att kör bil går ej så jag ringde mor och far som kom efter mig. Hemma spydde jag lite till och sov sen två timmar och då var det borta. På kvällen fick vi ju ett VM guld i hockey. Ihanaa leijonat ihanaa.
Idag kollade jag bara om dotter steg opp och for till skolan och sen somnade jag om och tog en välbehövlig sovmorgon före kvällsskiftet ikväll.
Nu tror jag att jag ska fara ut på en lugn lenk fast det regnar lite grann.

Inga kommentarer: