måndag 15 april 2013

maxim

Jag fick chansen att prova på Maxims produkter via Buzzador. Läs mera om Maxim på deras hemsida .
Jag fick 6 olika produkter. Det var produkter för:  innan, under och efter prestation.

 Hittills har jag testat Hypotonic sports drink.  Jag har haft med den på gymmet 3 gånger hittills och den är ju god och jag tyckte att jag orkade springa längre och orkade lite mera på maskinerna. Så jag fortsätter att testa den.

Så fick jag även 2 olika energibars. Efter gymmet brukar jag ta en myslistång så dom här var ju som godis, speciellt den med choklad. Den större kan ni läsa om här och den mindre här. Dom gör väl sitt men lite väl mycket godis för min smak. Även dottern har testat dom och hon gillade inte dom.
Jag fortsätter testa och har 3 produkter kvar som jag inte provat på så jag återkommer.
Läs mera om Buzzador och vad det innebär på deras hemsida som ni hittar här.









Inga kommentarer: