onsdag 24 april 2013

buzzador

Efter en veckas paus i träningen pga förkylning laddade jag opp med en energybar.kunde bara äta halva för den var så söt och klibbig. Dem klarar jag mig utan i framtiden. Inget jag kommer att köpa


For iväg på zumba 45 min och powercore 30 min. Under passen drack jag av total hydration brustabletter, 3 st i 750 ml vatten. Ganska stark smak av apelsin, tyckte inte om den.

Efter passen drack jag en recovery drink. Har druckit dem förr oxå, ganska goda och gör sitt jobb tills man kommer hem och får äta nåt. Passen gick bra och jag orkade bra.


På Onsdag blev det 30 min powercore och 45 min body. Under passen drack jag hypotonic sports drink, 3 skopor av pulvret i 750 ml vatten. lemon &lime flavour. Orkade bra genom alla övningar. Tror den är susen :) Efter passet blev det en recovery bar, smakade bäst av alla hittills. Vissa är riktigt söta och med massor av choklad.





Inga kommentarer: