måndag 9 juli 2012

tar väl en lista



Nämn något som gjorde dig glad igår: mat på amarillo med dotter

Vad gjorde du kl 08 imorse:  sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: satt i soffan och såg på tv med ett öga på surfade med ett öga

Det sista du sa högt: aj jag är  limin

Det senaste någon sa till dig:  har du varit på gymmet

Vad har du druckit idag: kaffe, juice,vatten,mjölk,öl

Vad var det senaste du åt: vindruvor

Vad var det senaste du köpte: idag ha jag bara handla mat och cortisonnässpray åt dotter

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: lite sol,lite mulet

Godaste glassmaken: idag köpte jag en ny sort av Ingman: Totaly Black, mycket god

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Ibland

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Favoritklädsel: hemma : mina yogapants fråm M&I

Favoritlåt just nu: just nu lyssnar jag på det som kommer på radio och Tomas Ledin

Vad ser du om du tittar till höger: Bakgården

Vad gör dig glad just nu: sommaren

Vad ska du göra härnäst: se på tv

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Trött. 

Favoritgodis: salmiak

Kläder just nu: jeanskjol och topp

Sommarplaner: njuta, semestern snart slut


Hur många kuddar sover du med: en

Morgon eller nattmänniska: Natt

Vad är viktigast för dig: familjen,vänner

Är du kittlig:
 ja

Snarkar du: lite

Stjärntecken: Tvilling.

Äckligaste insekten:  kackerlacka, spindel

Längtar du mest efter just nu: eftersom jag är trött så sängen :)

Inga kommentarer: