måndag 2 april 2012

statistik

Diskuterade bloggar,twitter,webbläsare idag med Lina och jag räknade upp vilka som hade varit inne på min blogg när jag kollade statistiken. Hade inte så många besök idag eftersom jag inte skrivit nå än idag och då sa Lina att hennes kompis hade fler besökare än mig idag så då måsta jag ju skriv ett inlägg för att få opp statistiken. Men någon bild på Lina och Lina fick jag inte sätta hit för då sku hon anmäla mig :) 

Annars så hoppade jag över gymmet idag och bakade mockarutor med Lina istället. Full rulle denna vecka med kalas på kalas. 
Här kommer lite reklam : Ännu 2 dagar hinner ni till Suvi-kirppis och köpa nåt från syrrans bord var även jag har lite kläder det är nr 39 !

Vintern kom tillbaka med besked och jag som ha städa undan alla mina vinterkläder redan.


Inga kommentarer: