fredag 6 april 2012

Glad påsk

Ser man ut genom fönstret just nu så tror man inte att det är påsk, massor med snö kom det i natt men solen skiner så kanske det smältar fort bort. (Några morgonpigga grannar är redan ute och skottar snö )

Idag ska dotter packa inför Rukaresan hon ska fara på imorgon med en kompis och hennes familj. En hel vecka får hon åka slalom,lyckansost :) hoppas det är bra väder där.

På eftermiddagen ska vi på mat till mamma och pappa för att fira pappas födelsedag som är imorgon. Men imorgon ska vi på min svågers 40 års kalas (fast han fyller på riktigt 1.5 ). Det ska bli kul.

Vet inte om jag håller på att bli gammal eftersom jag har börjat vakna så fruktansvärt tidigt på morgonen av mig själv, jag som älskar sovmornar. Nå dom två senaste kvällarna har jag varit så trött att jag somnat före kl 23 så inte konstigt att jag vaknade kl 7.30 i morse.

Inga kommentarer: