onsdag 18 januari 2012

utmaning för att hålla liv i bloggen


En utmaning i ord och bilder

Dag 1. Tre saker ni kanske inte visste om mig.
Dag 2. Mitt stjärntecken.
Dag 3. När jag är ensam.
Dag 4. Den senaste filmen jag såg.
Dag 5. Någon jag saknar.
Dag 6. Någonstans jag vill resa.
Dag 7. Någonting som oroar mig.
Dag 8. Något jag inte kan gå hemifrån utan.
Dag 9. En vän.
Dag 10. Min första kärlek.
Dag 11. Innehållet i min väska.
Dag 12. Något jag ser fram emot.
Dag 13. Något som gör mig irriterad.
Dag 14. Något jag älskar.
Dag 15. Något jag är dålig på.
Dag 16. Det senaste jag köpte.
Dag 17. Ett foto på mig när jag var liten.
Dag 18. Något jag är bra på.
Dag 19. Ett ställe jag varit på.
Dag 20. Min tro.
Dag 21. Mina smycken.
Dag 22. Det mest pinsamma i min garderob.
Dag 23. Något jag är rädd för.
Dag 24. Något som gör mig glad.
Dag 25. Utsikten från mitt sovrumsfönster.
Dag 26. Någonting jag ångrar.
Dag 27. En ovana jag har.
Dag 28. Det här får mig att må bättre.
Dag 29. Ett minne.
Dag 30. Mina drömmar.


DAG 1

1. Har lätt för att börja gråta när jag ser på film eller tv, är det känslosamt,sorgligt eller nåt glatt börjar tårarna rinna oberoende om det är en kärleksfilm eller t.o.m Glamour :)

2. Har jag bestämt mig för nåt så genomför jag det oxå. som tex att fara till gymmet 3 ggr/ vecka så planerar jag in det i veckan så jag säkert kommer mig iväg.

3. Vill ha ordning och reda men kan vara fruktansvärt lat också .


Inga kommentarer: