söndag 27 november 2011

lista

Hittade en lista hos Hannah.

Vad åt du till frukost? Kaffe, rostabröd med medwurst och gurka.

Vad har fått dig att skratta idag ? Lina och Mårten

Vad har du på dig just nu ? Jeans och blus

Hur ser resten av dagen ut ?  Nu håller jag på med maten sen tänkte jag slappa lite och baka jultårtor till kvällskaffet.

Vad händer ikväll ?  Inget speciellt, söndagsslappa.

Vad har du gjort i helgen ? I fredags var vi i bastun. på lördag jobba till 15 sen till Jakobstad på kalas,på kvällen blev det chips och vin i soffan framför tv, idag har vi bakat pepparkakor, varit till stan och köpt kläder åt Mårten, skor åt Lina, var på kaffe och nu väntar vi alla på maten som är i ugnen.

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan ?  Det har varit en bra vecka kommer inte på nåt speciellt.

och det tråkigaste ? stressat alldeles för mycket för jag hann ju med allt i alla fall som jag planerat.

Helgens tre bästa låtar ?bara julsånger : den här är bra, och den här hörde vi på idag även den här

Hur lyder dit senaste sms ? senaste jag skickade var : kl 4.

Vad dricker du i helgen ? i fredags kaffe och öl, kaffe och röd vin blev det mest av i går , idag mjölk ,kaffe och limsa.



Inga kommentarer: