torsdag 3 november 2011

3.11 2011

November månad har börjat och snön lyser med sin frånvaro. Inga vinterdäck har jag satt på bilen än men kanske till helgen. Det har varit otroligt varmt oxå. Men dom som bygger hus nu är väl glada att ingen snö kommit :)
På lördag är det alla helgona och jag får ha helgen ledig, även nästa helg när det är farsdag har jag ledigt, lyxigt värre men det betyder att nästa gång jag jobbar helg eller söndag så är det julöppning ! Borde väl börja köpa julklappar så småningom. Konstigt att det varje år lämnar till december, fast i år vet jag vad jag ska köpa så det är bara att hämta från stan.
I år ska jag köpa nya skidor för jag började gilla att skida igen ifjol. Hoppas på mycket snö kanske det även blir en liten slalomresa nånstans.


Ett år sen var det lite snö på marken. Det är snart ett år sen vi renoverade nedre våningen, fortfarande är jag nöjd över alla val vi gjorde.






Nu ska jag fara och handel och sen ska jag baka nå cupcakes, en ny sort så få se vad det blir.
                                              Lakritscupcake
                                       Rocky road cupcake

Inga kommentarer: