lördag 29 oktober 2011

fest

Tidigare i veckan hade dom uttagningar i högstadiet till Mästare9. Där var Lina med i ett lag och gick vidare. I torsdags var det igen dags och då vann Lina, Emmi och Jesse så nästa semifinal är i Seinäjoki ! Duktiga ungdomar.Grattis !! Och priset dom fick i torsdags var varsin ipod shuffle och den gav Lina åt mig så nu behöver jag inte använda min gamla mp3 spelar mera när jag far på lenk. Hon har till och med installerat den åt mig :) Tusen tack !


I år var vi då på bröllop storasyster Nette och Kimmo gifte sig. Grattis till dom nygifta och tack för igår :)



Maten på Kantarellis var supergod. jag tog sniglar till förrätt och pepparbiff till varmrätt.



Idag fyller lillasyster Linda. Grattis här kommer en låt åt dig. Du tyckte väl om Modern Talking då du var liten :)



Inga kommentarer: