onsdag 5 oktober 2011

onsdag

Länge sen sist jag skrivit men hade tappat lusten att skriva. Kanske den kommer tillbaka så småningom. Nå i helgen var vi och hälsade på till Jeppis på Emil och Linus, sen var vi till Saigon och åt kina mat på dotterns begäran. Det var riktigt gott.I Esse blev det sen kaffe och kaka. Fint väder var det både fredag och lördag. På söndag sen slappade vi, jag vra på ett TBC pass till gymmet på eftermiddagen.

I måndags inledde dotter hennes gymkarriär,efter att inte har tränat på hela sommaren då hon slutade med friidrotten och träningsförbudet hon fick i och med körtelfeber orkade hon bra genom Bodypasset. Idag far vi på zumba.

Jag har även blivit drabbad av kattsjukan, nu vill jag ha en liten gullig kattunge. Får skicka gubben och snusa på olika sorter för att se om han tål någon, helst vill jag ha en ragdoll.

Och dotter borde få en ny gitarr, som kostar skjortan men vad gör man inte för sina barn :)

Nej nu ska jag fara och möta upp min mormor på VCS som ska komma och kolla hörseln och behöver en följeslagar, tur jag var ledig idag. Så var jag även igår när jag storstädade huset.


Inga kommentarer: