onsdag 26 oktober 2011

onsdag

Helgen kom och gick i ett huj. Tidigt på lördag morgon for dotter och jag till stan för att söka kläder åt henne till bröllopet och nå nya kläder åt mig till kvällen. Jag hitta genast och till slut hitta vi nå åt dotter oxå som dög. När vi väl var hemma var det bara att gå ut och räfsa lite löv för det var hösttalko i vårt bolag. Min man var till Esse till föräldrarna och staga ett tak med brorsan i ett uthus.
På kvällen var jag ut och dansa med Nina, alltid lika kul :)
Söndagen var då igen en slö dag. Vi fort hela familjen till Dallas på pizza och slappa resten av dagen.
Igår var jag ledig och fick äntligen huset städat, idag ska jag baka semlor , nåt jag inte gjort på länge. Vet inte vart tiden flugit iväg denna höst. Ingenting har blivit gjort.
Ska försöka ta mig till gymmet 4 gånger denna vecka(må.ons ,to och sö) förra veckan var det dåligt med tid. På fredag är det den stora dagen då :) sen jobba hela helgen igen men det brukar gå bra.


Så nåt annat jag blev ju uttagen att prova fructolax.


Fructolax-tärningen är ett effektivt hjälpmedel mot trög
tarmfunktion. Ingredienserna fungerar dessutom utan att 
störa tarmens känsliga flora. Produkten är tillverkad av 
100 % frukt och fiber och innehåller inga konstgjorda konserverings- eller färgämnen.

Ta 1/2 till 2 tärningar på kvällen med ett stort glas vatten. 
Dosen kan variera något beroende på individuella skillnader. Effekten märks när du vaknar dagen efter. 

Hittills kan jag säga att den smakar illa jag fick bara ner en ½ tablett men den fungerar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska inte gå på gymmet 4 ggr i veckan, kmr bara göra dig illa!