söndag 6 november 2011

helgen

Det har varit så skönt att vara ledig i helgen. Började fredagkväll med gymmet och idol.
På lördag var det som vanligt sovmorgon i vårt hus och sen satte vi igång, jag städade och gubben var och bytte till vinterdäck på min bil. Sen gjorde jag underbart god mat som vi njöt av med ett glas vin.
Sen kom gästerna. Barnen pysslade med sitt och vi med vårt. En lyckad kväll som avslutades i soffan framför tv.
Söndag fortsatte med slappandet, nu ska gubben fara till jobbet och jag går fortfarande omkring i morgonrock och pyjamas, tvättmaskinen är igång, diskmaskinen är igång och jag hör på Lugna favoriter i tv som jag hade glömt att vi hade tills Jonas lärde mig det igen igår :) Senare blir det gymmet och ett varv via begravningsplan som jag inte hann med igår. Har alltså laddat batterierna för en ny fullspäckad arbetsvecka :)

Inga kommentarer: