torsdag 3 januari 2013

nytt år nya möjligheter

Då var det ett nytt år igen att se framemot. Några roliga grejer har vi redan planerat in tex: Ylläs på sportlovet, Bon Jovi i Maj och en resa troligen till kap verde i November. Ska verkligen försöka njuta av detta år och hitta på en massa skoj.
Nya skidor har jag köpt så ska  försöka ta tag i skidningen bara det blir nå bra väder. Och gymmet fortsätter jag med som vanligt.
Som alltid så lovar man en hel del och jag ska försöka att planera veckans middagar ordentligt så inte jag handlar lite smått varje dag när jag funderar vad vi ska äta. Så nu har jag planerat in  2 ½ veckas middagar !

Så här börjar vi :

texmex sallad med kyckling,
 mustapekka lasagne
kycklingsoppa med äpple och curry
potatismos och korv
makaronilåda
lax i ugn
söndagsgryta
äppelbakad korv och potatisgratäng
pasta italiano
björns laxlåda
tacogratäng
kyckling med chiliyoghurt.



Inga kommentarer: