måndag 28 januari 2013

Belvita Breakfast

Jag har sluppit med in en Buzzador blogg  kampanj  om Belvita Breakfast.
Har faktiskt redan före jag visste om kampanjen köpt hem ett paket eftersom jag är så dålig på att äta frukost när jag har morgonskiftet på jobbet.
Här kan ni läsa mera.

så här säger dom om kexet i reklamen :


Vardagsmorgnar känns ofta krävande. Att ligga kvar i sängen
kan vara mer lockande än att stiga upp. Spegeln kanske
avslöjar en dålig hårdag. Vardagsrutinerna går ibland före
frukosten. Dessa morgnar kan du prova på ett nytt frukostalternativ, Belvita Breakfast-kex som är en enkel frukost tillsammans med exempelvis frukt, yoghurt och kaff e.
Belvita Breakfast Honung och nötter.

 

Belvita Breakfast Yoghurt
Belvita Breakfast korn och mjölk

Att vara en Buzzador bygger på frivillighet och att du tycker att det är kul och spännande att prova nya produkter och tjänster.Som Buzzador får du erbjudanden om kampanjer. Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.

Jag återkommer när jag fått mitt paket och provat på dem.

Inga kommentarer: