onsdag 1 augusti 2012

augusti

Här har vi ännu semester eller gubben har semester,Lina jobbar sista veckan och jag är ledig 3 dar nu. Nu är det bara 14 dar tills skolan börjar då och så har denna sommar kommit till sitt slut. 

I måndags hade jag ett migränanfall (som händer kanske 2 ggr/år) men tror det kom av att det var så kvavt och varmt ute och jag var på gymmet i en sal utan luft, nå efter att jag spytt redde det opp sig. 

Någon matinspiration har jag inte men idag ska vi laga abborrfileer som vi fått av pappa.

Ena hemligheten har jag ju redan avslöjat på facebook så kan säga det här oxå: jag har blivit med katt. En söt, brun mitted ragdoll. Vars namn ännu är en gåta :)

Annars var det väl inget nytt här tar dagen som den kommer, lite gym,cykling,kalas,terrasshäng. 
Undrar om mina föräldrar flyttar hem från villan snart som Lina sa häromdagen vi har inte sett dom på hela sommaren :)





Det blev ju lite matinspiration i alla fall både pannkaka och skink- baconpaj

Inga kommentarer: