måndag 25 maj 2009

stafettkarneval

Nu har jag då varit till Helsingfors på stafettkarneval. Resan gick bra jag kom fram. Dåligt väder var det emellanåt. Alla barn var så duktiga. De höll reda på varandra, tider för uppvärmning, när man kunde äta före nästa lopp. Allt flöt smidigt. Lärarna har ett stort jobb att få allt att flyta.
Min kusins lägenhet hittade jag oxå och somnade nästan genast. På lördag var jag halva dan på stadion sen for jag till Ikea och började köra hemåt.



I går var det underbart väder, satt på terassen och sola halva dan. Efter middagen putsade jag takrännan och nå ogräs sen for jag ut och cykla med mamma. Det blev kaffe hos mamma, syrran och barnen kom oxå. Tog nå tagetes plantor av mamma som jag planterade i krukor. Nu till jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan , viktigaste av allt ni kom hem tillbaka . Må gott o kram mumsen