onsdag 27 maj 2009

onsdag

Idag har jag varit i gamla vasa och lekt. Det är länge sen jag varit och lekt med pojkarna så idag slog jag till. V och jag var ute i sandlådan och cykla till parken, klättra i träd och på stenar. Sen tog vi syrrans cykel med sitsen och cykla till butiken och köpte glass, trip och såpbubblor för V sa att hans var slut :) Medan fick syrran städa och T sov. Det blev matdags och T vakna. V gick och sova och då hann jag leka med T.
Sen till butiken och hem och laga skinkpaj och maletköttpaj. Mannen i hust sover för han har vakskiftet på jobbet nu.
Dottern här i huset borde snart komma hem från powerpark, dit dom har varit på utfärd.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

De e nu roligt att vara med syskonbarnen nu och då:)

Anne sa...

jo det är kul men det är oxå roligt när man får far hem :)