måndag 9 juni 2014

shredded wheat röda bär


Jag slapp med i Buzzadors kampanj : Nestle Shredded Wheat blogg kampanj. Det innebär att jag fick 2 paket flingor som jag skulle äta och blogga om och buzza i sociala medier. Jag gav ett paket åt min dotter och åt ett själv. Vi tyckte båda att dom var lite torra och smakade bara lite av bärgelen som var inne i dom. Men med mjölk var dom nog riktigt goda, även med yoghurt provade jag och det gick helt okej det med.
En av dom hälsosammare flingorna är dom absolut .


Så här säger själva firman om flingorna : Den viktigaste ingrediensen av Shredded Wheat är fullkornsvete (67 % ) som ger produkten en hög andel fiber. Kuddarna är fyllda med en blandning av röda bär(32%) vilket ger produktionen en fin smak.  Kuddarna är fyllda med en välsmakande pure av hallon,jordgubbar och tranbär.

Vad det innebär att vara en buzzador kan ni läsa mera om på deras hemsida här.








Inga kommentarer: