måndag 4 april 2011

måndag

Ny vecka fullspäckad som vanligt. Till på köpet har jag morgonskiftet hela veckan så jag kommer att vara dödstrött på kvällen så motionen denna vecka kommer att lida :( Jag är inte en människa som kan stiga upp 6.15 flera dar i sträck ! Tur jag är ledig på torsdag :)
Två veckor kvar av vårstädningen och nu först efter 4 v börjar kilona rasa och byxorna passar igen :) Jag har ju ej bantat bara lämnat bort vitt socker, bulla,kex och godis men ätit desto mera frukt occh smörgåsar så därför har inte kilona rasat !
Planerar för fullt 15 års kalas och konfirmation samt söker kläder men dotterns klänning är nu fixad bara skorna kvar sen kanske jag hittar nå åt mig oxå.
Regnet det öser ner så vi e nog snart utan snö :)
Imorgon blir det väl att handla vespa !

Inga kommentarer: