fredag 27 november 2009

uppdatering

Har verkligen haft bloggtorka. Jag har bara jobbat och jobbat. Men nu i helgen är jag ledig.
Tvillingarna hade kalas förra söndagen nu är dom redan 3 år.
Pepparkaksdegen är gjord och imorgon ska vi baka pepparkakor men först på morgonen kl 10.00 ska dotter och spela gitarr på nån tillställning i kulturhuset, dit for den sovmorgonen :)
Julen kommer väl nog i år oxå fortare än man tror, har inte köpt en enda klapp än men jag hinner nog. Skåpen och sånt som man hör att ska vara städat till jul hoppar jag över även i år för hos oss går inte julbocken och tittar i mina skåp :) Jag städar dom någon gång under året när andan faller på. Julgardiner, belysningen och julstaken är uppsatt, imorgon ska jag nog pynta lite och ta fram några juldukar. Eventuellt blir det någon sorts julkalender även i år här på bloggen om inte varje dag så veckovis.
Glad lilla jul på er alla och fridfull första advent !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan , det är nog bara du som vet vad du vill ha gjort i skåpen , så ta det med ro . Trevlig 1:a advent till er oxå Kram fr mumsen