tisdag 7 juli 2009

händelser

Vilket väder vi har fått, aldrig är man nöjd. Men hellre hett än detta för jag vägrar sätta på strumpor, är det sommar går jag barfota så det så. Mannen har fått semester men jag jobbar ännu denna vecka. Fast idag var jag ledig och då har vi varit till Bernys på mat. Jag åt baconlindad abborre riktigt god faktiskt.
Denna vecka är det mycket tävlingar för dotter, onsdag i malax, torsdag i vörå och ett kort träningsläger på norrvalla, lördag mångkamp i nykarleby.
En ikea resa är planerad till nästa vecka. Terrass staketet har jag börjat skrapa på så det ska oxå målas men i övrigt tar vi det lugnt. En resa norrut blir det väl oxå för att hälsa på svärföräldrarna och kusinerna.
I söndags var jag och tvättade mattorna till mamma och sen kom V och T på besök.

Inga kommentarer: