söndag 22 mars 2009

söndag

Bilen är tvättad på insidan, mannen får ta utsidan. En promenad var jag på, satt i solen på terassen och nu har vi ätit. Ikväll blir det bio för hela familjen men på två olika filmer. Dotter och jag på en och mannen på en annan. Filmsmaken i denna familj är olika.
Förkylningarna är på väg hit, dottern är lite snuvig och klagar på halsen, mannen har varit små förkyld denna vecka. Men jag motar dom i grinden med echinaforce, ta i trä men jag har inte varit sjuk på länge. Lite snuva nu som då och sjuk hals två dagar förra veckan men det är allt. Få se hur det går nu bara för att jag skrev det här...

1 kommentar:

Anonym sa...

Läste lite fel : Bilen tvättad på insida och mannen på utsidan , sa: men va gör hon??????? Så går det när man slarvläser. Echina e bra. Kram mumsen