söndag 25 januari 2009

högstadiet ?

Jag har jobbat hela helgen faktiskt och ska jobba ännu tre dagar före jag är ledig igen. Igår var vi till mamma och pappa och hälsade på nå släktingar som var dit på besök även mommo har kommit från Pjelax och ska vara hos mamma ända till torsdag. Ska försöka hinna dit ännu en gång före torsdag. Men veckan är som vanligt fullbokad. I morgon ska jag på möte, på tisdag har dotter tävlingar i botniahallen, onsdag är det gitarr och träningar. Men allt går om man ställer sig in på att det ska gå.
Dottern kom hem med en lapp som jag ska fylla i med information inför högstadiet. Kan nästan inte tro det är sant, att hon ska till högstadiet i höst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så är det tiden går o barnen växer o vi slarvar o hänger med. Woken din var jättegod, tyckte mufsen också.Kramar mumsen

Anonym sa...

Nej, det kan inte vara sant att hon blivit så stor! De betyder ju att jag blivit lika mycket äldre...och hur jag än räknar kommer jag till olika resultat hela tiden. Fast vist är det roligt när de börjar i högstadiet?