söndag 16 november 2008

tandvärk

Natten ti lördag sov jag inget pga. tandvärk igen. Samma tand som har spökat sen den lappades i augusti. Det värkte så jag tänkt börj gråt, ända som tillfälligt hjälpte var kallt vatten gurglandes i munnen. Nå jag for iväg till dammbrunnen där det finns en tandläkare mellan 10-12. Jag kom dit kl: 11 och fick nr 12 alltså satt jag och väntade tre h före jag slapp in. Men som tur var det en underbar tandläkare som hjälpte mig. Så nu återstår att beställa tid till korsholms tandklinik :( och rotfylla tanden. Här tänkte jag skriva nåt fult om tandkliniken men jag gör det inte.

När jag kom hem var det städat i huset och maten färdig (kl:15.00) men jag fick inte äta så när våra gäster kom (kl 16:00) var jag hungrig som en varg.
Dottern for till en kompis och sova och jag har sovit nästan 10 h i natt och än så länge ingen värk :)

Inga kommentarer: