tisdag 7 oktober 2008

ledig?


Idag var jag ledig från jobbet men men det innebär ju att jag packar in massor med annat just den dan. Så här var det idag:
kl 7.20 väckning
kl 8.15 dotter till skolan
kl. 10.00 frissan !
kl 11.00 sköta V och T
kl. 14.00 handla
kl. 15.00 hem , läxor, mat
kl 16.40 föra dotter till musikteori
medan satt jag på bibban och läste
kl.18.00 hem pusta ut
kl 19.10 fara på jumppa
kl 20.30 kom hem
resten av kvällen ska jag se på tv.
Det gick riktigt bra hos V och T idag. Lillen somnade före syrran for så vi var ute med V och såg på asfaltbilar. Så nära som möjligt skulle V så det var bara att ta vagnen med och gå över stora vägen och se på puuha pete som korjar vägen som V säger. Sen in och leka lite och så fick jag V att gå sova ,somna på 15 min men han var trött för han hade vaknat så tidigt. En riktigt kul dag blev det.

Imorgon ska jag till stan och köpa dopgåva, kläder ( om jag hittar nå) och nån sorts hylla till wc. På eftermiddagen har dotter gitarr och jag ska på en föreläsning på kvällen så dom lediga dagarna far alldeles för fort.

Inga kommentarer: